augusztus, 2006 archívum

Szabadsag utan

csütörtök, 2006. augusztus 31.

Benne lettunk hirtelen nyakig a meloban. A radiomusorunkat kell ma kitalaljuk, meg felvegyuk. Megvannak mar a rovatok szerencsere, ugyhogy csak fel kell tolteni valami tartalommal, ja es egy fura feladatom van, nyolcperces zenealapu humoros dolgot kell kitalaljak. Mindegy mi, csak zene legyen, es humoros. Na puff. Azert megsem vaghatunk be a musorunkba IrigyHonaljmirigyet. Ott meg [...]

Függőleges képek a tengerről

szerda, 2006. augusztus 30.

Baywatch: Coca Cola: Yellow submarine: Tó: Parkoló: Béfé::

Szomszédnéni a tengerparton

kedd, 2006. augusztus 29.

Divat: Hajótörés: Kánikula: Amerika a román tengerparton: Az öreg halász és a bicikli: Béfé ::

Tengeri cuccok

Egyszer, ami nem volt jo: Tiz orat allni meg neha aludni, meg neha allva aludni egy vonat folyosojan. Egy kulfoldi kisse remult arckifejezessel kerdezte Gadatol, hogy tud angolul. Tud. A kulfoldi uriember remulten magyarazta, hogy ugy gondolja rossz vonatra szallt fel, mert neki azt mondtak az allomason, hogy intercityvel fog utazni. Megneztuk a jegyet, rendben [...]

Szomszédnéni a You Tubeon

kedd, 2006. augusztus 29.

Köszi Schneidernek, hogy fellőtte. Itt egy dokumentumfilm a mindennapjainkról: Itt meg egy Pofon klip, az Ember dokumentumfilm és egy bűvészmutatvány, amelyben legyőzzük a gravitációt: Nyugi, várni szépen, míg betöltődik.

Kevésbé cool dolgok egy humorista életében

csütörtök, 2006. augusztus 17.

Néha felteszik nekem a kérdést, hogy milyen egy humorista élete? Ha le akarom rázni a kérdezőt, azt mondom neki, hogy hát egész nap nevetünk. De most megtudjátok a teljes igazságot. Például kevesen tudják, hogy mosok. Mindig Belgát hallgatok mosás közben, és tudatában vagyok annak, hogy a mosás nem valami macsó dolog, de hip-hoppal dühítem magam, [...]

Ami kimaradt az elôbbi bejegyzésbôl

kedd, 2006. augusztus 15.

Tulajdonképpen nem sok. Naponta bizonyos órákban a kastélyudvart és lovagtermet elárasztották turisták kommentekkel illetve önnön lényükkel. A közelükben ágálva ilyen és hasonló mondatokat lehetett elkapni: “Az ott egy lôrés, vagy egy bástyaszerü valami.” Egy muveszettoris srac meselte, hogy astak a kastely udvaran, es nehany evtizedes loszerszamok kerultek elo, kiraktak az udvarra, es meseltek a turistaknak, [...]

MUUUVI Fesztivál

hétfő, 2006. augusztus 14.

Selyem András fesztiváligazgatóval korábban Pesten futottam össze egyszer, akkor még nem is sejtettem, hogy négyen egy nemzetközi rövidfilmes és animációs fesztivált csinálnak Gyergyószárhegyen. Azt hiszem, a MUUUVI lett a kedvenc fesztiválom, erre a nyárra legalábbis. Hogy miért? Mondok pár szót a feelingről. Nagyváradon este 21.10-kor végzünk a fellépésünkkel, fel a vonatra, ugyanis reggelre már Gyergyószárhegyen [...]

Verespatakról nemonnan

szerda, 2006. augusztus 9.

Váradon maradtam a táborban, a többiek elmentek kirándulni Verespatakra. Mikor hallottam, hogy lesz a kirándulás, nagyon örültem. Milyen jó blogbejegyzést írhatok majd rögtön az élmény hatása alatt Verespatakról – gondoltam. De aztán kiderült, hogy Verespatakon még nincsen internet. Így akkor nem mentem, hogy megírhassam innen Váradról a nagyon friss bejegyzést Verespatakról. Ez sem a legjobb [...]

Pityóka és Dobfesztivál

hétfő, 2006. augusztus 7.

Csíkban volt az első dobfesztivál országunkban. Ugyanakkor pityókafesztivál is volt, vele párhuzamosan. Valószínü a pityókafesztivál is egyedülálló az országban, de az csak azért mert semmilyen normális nevü növény nem terem Csíkban. Csak pityóka meg esetleg disznókáposzta, de akkor már inkább a pityóka. Tehát dobfesztivál, cuccos kis rendezvény volt, biztosan lesz még, egy vár udvarában tűzzsonglőrök [...]